top of page
פוסטים חדשים

8 טיפים מנצחים לטיפול בכעסים

מכיוון שחלק גדול מלקוחותינו טוענים שהם ניסו להפסיק לכעוס לפני שהגיעו אלינו, אבל לא הצליחו, הנה כמה טיפים מנצחים לשליטה בכעסים:

1. תודו ברגש.

אנשים רבים נמנעים מלהודות ברגששהם מרגישים.לכן, זהו צעד ראשון. תשאלו את עצמכם: האם זה רק כעס, אולי תיסכול, אולי מרירות, אולי אכזבה, אולי חולשה וכו' וכו'.

2. לאחר שהודתם ברגש, תודו גם בכך שאתם בני אדם, עם חולשות, עם קשיים, עם נפילות וכו'.

3. עכשיו תחליטו שאתם לא שולטים באף אחד. זאת אומרת: לכל אחד זכות לפעול איך שהוא פועל. לדוגמה: אם מישהו חתך אתכם בכביש - אתם לא אחראים עליו. אתם לא המחנכים שלו. לכן, שחררו אותו ממחשבותיכם ותמשיכו בדרככם בנועם.

4. זהו אחד השלבים החשובים ביותר: שתפו את קרוביכם שקשה לכם עם הכעסים. שתפו אותם שאתם לא רוצים להרגיש רגשות שליליים, כי זה לא בריא וזה בראש ובראשונה מזיק לכם. תגידו להם שאתם יודעים שזה לא נעים להיות הסביבתו של אדם כועס, או מרים את הקול, או מתפרץ לתוך דבריו של השני.תודו בפניהם שאתם לא באמת בשליטה כאשר אתם מתפרצים, אלא להפך: אתם מרגישים איבוד שליטה וחולשה.

כאשר קרוביכם מודעים לקשיים שלכם, הם יהיו יותר מבינים. במקום להתרחק מכם, הם ינסו לעזור.

5. תעשו נשימות איטיות.

מסתבר שנשימות עוזרות מאוד להרגיש הרגשה של רוגע. הרי, כאשר אדם כועס, מתפרץ, צועק וכו', הוא כמעט ולא נושם. תת המודע מגיב בנתינת פקודה למוח להפריש רעלים לגוף.

את זה אתם ממש לא רוצים!

6. תהיו אתם.

אל תהיו מישהו אחר. זה מעייף. כאשר אתם כועסים - זה לא אתם. זו דמות שאימצתם בעברכם. תוותרו עליה. היא לא מוסיפה לכם בריאות או אושר. היא רק מקשה על חייכם ולוקחת מכם את האושר האמיתי.

7. תפסיקו עם המשפט: "ככה זה צריך להיות"

שום דבר לא "צריך להיות". אז שחררו. וותרו. תהיו אנשים נעימים.

8. תעריכו את עצמכם. תבינו שאתם אנשים טובים בפנים. מה בסך הכל אתם רוצים? אהבה, הערכה, הבנה, יחס, תשומת לב.

הצעתי: תנו את כל זה לאחרים, ואחרים יתנו לכם בחזרה.

מקווה שנהנתם. תנו בלייק:)

פוסטים אחרונים
חפש לפי תגיות
עקוב אחרינו
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page